Regulamin Typów

Zasady Typów Typów

Zabawa polega na typowaniu wyników zawodów żużlowych.

  1. W każdej z 18 kolejek (zgodnych z liczbą rund Ekstraligi Żużlowej) uczestnicy otrzymują listę 15 zdarzeń do wytypowania.
  2. Listę zdarzeń przygotowuje organizator (kanał Żużlowy Degustator) na początku tygodnia poprzedzającego daną kolejkę.
  3. Typowanie obejmuje:
    • Rozgrywki polskich lig
    • Zawody indywidualne: SGP, SGP2, SEC, IMP
  4. Każda kolejka zawiera:
    • Wszystkie mecze ligowe
    • Wszystkie turnieje SGP
  5. Sposób typowania:
    • Mecze ligowe – typowanie dokładnego wyniku spotkania
    • SGP – typowanie czterech finalistów w odpowiedniej kolejności
  6. Jeśli liczba zdarzeń jest niewystarczająca, mogą zostać dodane:
    • Dodatkowe rozgrywki (wymienione powyżej)
    • Pojedynki „kto lepszy” – typowanie zawodnika, który zdobędzie więcej punktów (bez bonusów)
  7. Wszelkie wątpliwości dotyczące regulaminu rozstrzyga organizator.

Punktacja

§1. Mecze ligowe

  1. wytypowanie zwycięzcy – 1 punkt
  2. wytypowanie dokładnego wyniku – 3 punkty
  3. wytypowanie wyniku remisowego – 5 punktów
  4. wytypowanie wyniku w którym różnica punktów różni się od rzeczywistej o 10 punktów lub więcej – 1 punkt ujemny (nie dotyczy jeżeli zastosowanie ma punkt §1.5)
  5.  wytypowanie wyniku w którym różnica punktów różni się od rzeczywistej o 20 punktów lub więcej – 2 punkty ujemne 

§2. SGP

  1. wytypowanie zawodnika który pojedzie w finale – 1 punkt
  2. wytypowanie zawodnika na konkretnej pozycji w finale – 2 punkty
  3. wytypowanie poprawnie wszystkich finalistów – 6 punktów + punkty z §2.2 jeśli dotyczy
  4. wytypowanie poprawnie wszystkich finalistów na dokładnych miejscach – 15 punktów
  5. błędne wytypowanie całej czwórki finalistów – 2 punkty ujemne

§3. Pojedynki “kto lepszy”

  1. wytypowanie poprawnego zwycięzcy pary – 1 punkt
  2. wytypowanie remisu w parze – 3 punkty