Dostosuj preferencje zgody

Używamy plików cookie, aby ułatwić Ci nawigację i wykonywanie określonych funkcji. Szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie znajdziesz w każdej kategorii zgody poniżej.

Pliki cookie oznaczone jako „Niezbędne” są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są kluczowe dla zapewnienia podstawowej funkcjonalności strony.... 

Zawsze aktywne
Niezbędne pliki cookie są wymagane, aby umożliwić podstawowe funkcje tej witryny, takie jak zapewnienie bezpiecznego logowania czy dostosowanie preferencji dotyczących zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie umożliwiają poprawne działanie strony, personalizację treści oraz zapamiętywanie preferencji użytkownika.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie dostarczają informacji na temat takich wskaźników, jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zawsze aktywne
Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie wcześniej odwiedzanych stron oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kółko i krzyżyk

Kółko i krzyżyk

Żużlowy Degustator Edition!

Witamy w klasycznej grze w kółko i krzyżyk z żużlowym twistem!

Gra stworzona na podstawie plansz z lajwów odbywających się na naszym kanale!

Jak grać?

  1. Najpierw wpisz imiona graczy i kliknij OK, aby rozpocząć grę.
  2. Następnie kliknij Losuj planszę, aby wylosować planszę z logami drużyn żużlowych.
  3. Aby postawić swój znak (X lub O), podaj imię i nazwisko zawodnika, który startował w obu klubach na przecięciu pola (czyli w klubie z nagłówka kolumny i nagłówka wiersza).
  4. X zawsze zaczynają!
  5. Na każdy ruch masz 2 minuty.
  6. Możesz cofnąć zaznaczenie lub oddać ruch przeciwnikowi.
  7. Ułóż linię (poziomą, pionową lub na skos), aby wygrać.
  8. Gracze na zmianę podają nazwiska i stawiają swoje znaki.
  9. Jeśli nie ma możliwego zawodnika na danym przecięciu, ruch jest niemożliwy.
  10. Chcesz zagrać jeszcze raz? Kliknij ponownie „Losuj planszę”.

A więc zegar 2 minut włączony, zielone światło zapalone i ruszamy!

Miłej zabawy!

02:00
A jeżeli...

Podoba Ci się to, co tworzymy...

Nie zapomnij nas wesprzeć!

Dziękujemy!